Wycieczka klasy 2a na Podhale

Pod koniec maja uczniowie klasy 2a wyjechali na trzydniową wycieczkę do Zakopanego. Mieszkaliśmy w Białym Dunajcu. W programie wycieczki była przejażdżka bryczkami na polanę, z której roztaczał się piękny widok na tatrzańskie szczyty. W tym miejscu rozpaliliśmy ognisko, piekliśmy kiełbaski i wspólnie bawiliśmy się do późnego wieczora. W drugim dniu wycieczki wyjechaliśmy kolejką na Gubałówkę, przeszliśmy reprezentacyjną ulicą Zakopanego – Krupówkami, na której kupiliśmy pamiątki i odpoczywaliśmy w kawiarni jedząc pyszne lody. Następnie chcieliśmy się poczuć jak skoczkowie narciarscy i udaliśmy się pod Wielką Krokiew. Trzeciego dnia wycieczki wędrowaliśmy malowniczym szlakiem na Rusinową Polanę, z której przeszliśmy do Sanktuarium Maryjnego na Wiktorówkach. Po drodze rozmawialiśmy o tatrzańskiej przyrodzie oraz poznaliśmy legendę „O rycerzach śpiących pod Giewontem”. Wycieczka dostarczyła nam wielu przeżyć, wróciliśmy zadowoleni i jeszcze bardziej zintegrowani.